מרצים

לידיעתכם: הרשימה לא במתכונתה הסופית. ייתכנו שינויים, לכן מומלץ שתרשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים (ניתן להרשם בסיידבאר בצד שמאל). תודה.

Kimanzi Constable

Kimanzi Constable is an author who self-published two ebooks and sold over 75,000 copies, his first published book comes out in May. He is a life coach who helps people figure out what their dreams are and how to make them a reality.

He is a consultant who works with companies worldwide on how to effectively find their target audience and truly connect with them through social media. He is an international speaker who last year spoke at events in 8 states and 4 countries. His mission is to help people live the full and abundant life they deserve.

Learn more about Kimanzi on his website: http://kimanziconstable.com/

Ofer Cohen

Ofer is an Open Source evangelist and has been involved in free software since 2005. His experience is in development management of start-ups and enterprise products in the "start-up nation" and innovative country of Israel.

אברהם קורנפלד

בוגר המחלקה לתקשורת חזותית בשנקר והחוג לצילום במכללת הדסה ירושלים.
מחלק את זמנו בין עבודות פרילאנס כמתכנת וכמעצב, הוראה בשנקר ובין פרויקטים אישיים ומשותפים שהקים – ביניהם חברת הפונטים אאא, מגזין עוד ומגזין אנטייטלד.

אוהד רז

אוהד מפתח אתרים עם וורדפרס משנת 2007 (גירסה 2.0.7~), בנוסף הוא Core Contributor, מפתח תוספים ותבניות, עורך באתר WordPress Answers , יועץ לחברות וארגונים בעיקר על שימוש והגדרות וורדפרס עם דגש על אופטימיזציה לביצועים גבוהים, ומקבל עבודות פיתוח כפרילנסר. עוד מידע באתר: Bainternet Services

אייל קאופמן

אייל קאופמן, נשוי +3, גר בשוהם, בוגר הטכניון בהנדסת תעשייה וניהול ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ניו יורק. אייל מנהל את OnTheGo Systems במשך כשנה. החברה עוסקת בפיתוח תוספים לוורדפרס (ביניהם WPML ו-Types)

אלמוג בקו

מפתח web כבר למעלה מ-8 שנים. אלמוג מתמחה בפיתוח פרויקטים מבוססי WordPress ו- Drupal תוך מתן דגש לחווית משתמש עשירה. עוד באתר שלו: http://www.almogbaku.com

גל בריל

הקמתי את אפסייט על מנת לעזור לבעלי אתרים באשר הם, לשפר את הנוכחות שלהם בעידן המובייל ולאפשר להם ליצור ערוץ הכנסה איכותי.

דינה לוונשטיין

דינה היא מנהלת פרוייקטים ומאפיינת אתרי וורדפרס באילומינאה מעל שנתיים. היא גם בלוגרית באמצעות וורדפרס בערך שבע שנים (אפשר לראות דוגמאות פה ופה).

חן כהן

חן כהן, מנהל פיתוח בחברת נט טארגט, מתכנת PHP המתמחה בפיתוח אתרי אינטרנט מבוססי וורדפרס, בעל ניסיון רב שנים והבנה מעמיקה בתהליך הקמת אתרים וניהול אתרים, הן מבחינת כתיבת הקוד והן מבחינת אופטימיזציית האתר והתאמתו לקריטריונים של קידום אתרים במנועי החיפוש.

יהונתן קלינגר (עורך דין)

יהונתן קלינגר הוא עורך דין בעל תואר שני במשפטים ותארים ראשונים במשפטים וממשל, וסטודנט בתכנית למדע, טכנולוגיה וחברה בבר-אילן לקראת תואר שלישי. יהונתן הוא גם אחד מהיזמים של אתר נתק שמאפשר להתנתק בקליק מספקיות תקשורת, אתר שלום אדוני השר לשליחת הודעות לנבחרי ציבור, אתר קצרוס לקיצור כתובות ורשימת הדירות בתל-אביב.

אתר: http://jonathanklinger.com

יואב פרחי

כבר שבע שנים שיואב מפתח עם וורדפרס, ובארבע האחרונות הוא עושה זאת פול-טיים בחברת אוטומטיק, שם הוא מפתח כלים ותהליכים לטובת צוות התמיכה של WordPress.com. יואב תומך נלהב בתנועת הקוד הפתוח, פעיל בפיתוח הליבה של וורדפרס ומפתח פלאגינים שונים.

יעל הרמן

יעל הרמן הוא צלם ואמן מולטימדיה ירושלמי, חבר בצוות הצלמים של airbnb.com ומנחה סדנאות צילום במסגרת www.phototourisrael.com ומסגרות שונות.
אתר: www.yaalherman.com

לאה כהן

לאה נכנסה לעולם התכנות בשנת 1997 לאחר סיום תואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת בר-אילן. מתכנתת אינטרנט במו"פ של רשת אורט ישראל משנת 2005. התחילה את צעדיה הראשונים בוורדפרס לפני שנתיים, ועוסקת בעיקר בפיתוח תבניות עבור אתרי תוכן חינוכיים. מתמחה בהדיפת באגים (למרחקים ארוכים).

מאור חזן

הפעם הראשונה שנחשף לוורדפרס הייתה בשנת 2006 (כשוורדפרס עוד הייתה בגירסה 2). מאור מוקיר תודה על כך ע"י תרומה לקהילת וורדפרס בחזרה, משתתף בקבוצות תמיכה, תורם ל-Codex, מפתח פלאגינים ומפיץ אותם במאגר הפלאגינים הרשמי של וורדפרס. כמו כן הוא כותב על וורדפרס בבלוג האישי ותורם לפיתוח הליבה של וורדפרס. בימים אלו שוקד על GenerateWP — שירות קהילתי שמציע מחוללי קוד שמסייעים בזירוז וייעול הפיתוח לוורדפרס.

מרים שוואב

מרים שוואב, מייסדת ומנכ”לית illuminea, בעלת שם בעולם הוורדפרס העולמי וידועה כאחת מהמומחים לוורדפרס בארץ. היא מכירה את המערכת לפני ולפנים, אוהבת אינטרנט ותיקה ומחוברת לערוצי עדכון שוטפים בכל הקשור לוורדפרס. היא מרצה בנושאי אינטרנט בכנסים בארץ ובחו”ל. מרים הקימה את חברת אילומינאה לפני שש שנים, ומאז היא והצוות בנו יותר מ60 אתרי וורדפרס.

עומר לוי

מתכנת, מעצב ומנהל פרוייקטים עצמאי כ-13 שנים. בוגר יחידת האינטרנט של דובר צה"ל. מפתח אתרים עם וורדפרס משנת 2007.

מושבניק, נשוי לג'ינג'ית ואבא של קוי. מתנדב מזה שנתיים בסדנא לידע ציבורי.

רן בר-זיק

מתכנת PHP מנוסה עם ניסיון רב בוורדפרס, דרופל וג'ומלה. בעל האתר הפופולרי אינטרנט ישראל המוקדש לפיתוח. נשוי ואב לארבעה ילדים.

סגור לתגובות.